Meer weten over het 24/7 melden van storingen? Onze specialisten vertellen je er graag meer over!

Support Services

Onze Support Services bestaat uit eerste- en tweedelijns specialisten en is 24 uur per dag bereikbaar bij storingen in de netwerk en security infrastructuur van onze klanten.

Lantech biedt zogenaamde Secure Maintenance Packs aan als aanvullende support van de leverancier. Hierbij gaat het niet alleen om technische ondersteuning, maar ook bijvoorbeeld om monitoring en beheer van de complete IT-omgeving. In dat proces speelt de Servicedesk een cruciale rol, ook bij kritische netwerken die 24 x 7 aandacht vereisen.

Voordelen lantech Support services

  • 24 x 7 bereikbaarheid voor storingen in de netwerk en security infrastructuur;
  • Team met ervaren en gecertificeerde eerste en tweede lijns specialisten;
  • Een huisengineer die de omgeving door en door kent en het primaire aanspreekpunt is voor elke klant;
  • Ondersteuning voor o.a.: Cisco, HP, Aerohive, Palo Alto Networks.

Support Services

Onze Support Services bestaat uit eerste- en tweedelijns specialisten en is 24 uur per dag bereikbaar voor het melden van storingen in de netwerk en security infrastructuur van onze klanten.

Lantech biedt zogenaamde Secure Maintenance Packs aan als aanvullende support van de leverancier. Hierbij gaat het niet alleen om technische ondersteuning, maar ook bijvoorbeeld om monitoring en beheer van de complete IT-omgeving. In dat proces speelt de Servicedesk een cruciale rol, ook bij kritische netwerken die 24 x 7 aandacht vereisen.

Meer informatie over de andere diensten

Ondersteuning die past bij uw bedrijf