Managed Services

Lantech ontzorgt met Managed Services het operationeel beheer van uw netwerk & security infrastructuur, waardoor u meer tijd krijgt om uw IT nog beter af te stemmen op uw organisatie.

Wij nemen beheer activiteiten uit handen als: proactief monitoring, dagelijkse beheer (zoals backups), regulier onderhoud, incident en probleem afhandeling, security patches, hardware reparatie/vervanging en wijzigingen beheer.

Pro-actief
Bij Lantech wachten wij niet af tot er iets fout gaat: wij beheren uw netwerk & security infrastructuur proactief en nemen samen met u actie voordat het laat is. Wij geloven niet in een zuivere leverancier/klant relatie, waarbij afstemming en uitvoering via bureaucratische procedures en regels verlopen. In plaats daarvan investeren wij in een goede klant relatie, waarbij beide partijen elkaar aanvullen.

De voordelen op een rij:
  • Proactief beheer
  • Ontzorging van uw netwerk & security infrastructuur
  • Beheerpartner i.p.v. leverancier
Meer informatie
Indien u meer informatie wilt, of met ons van gedachten wisselen wat wij voor zouden kunnen betekenen, neem dan gerust contact met ons op.
WHITEPAPER DOWNLOADEN
Hartelijk dank voor uw aanvraag.

Er gebeurt veel op het snijvlak van de IT-Infrastructuur en Security. Graag houden wij u online op de hoogte over actuele zaken, nieuws en producten op het gebied van IT-Security.

Mocht u hierna nog vragen hebben dan staan we u graag te woord. U kunt ons bereiken via sales@lantech.nl of 088-4637744.

Met vriendelijke groet,

Lantech team



Dank u voor het downloaden van de White Paper! Mocht u problemen hebben met het downloaden klik dan met de rechter muisknop op de download link en bewaar de link handmatig.